[[[Livestream]]''''] NEC GA Eagles kijken 23 oktober 2022 14.30 ; SC Cambuur - FC Twente. ⛔️ Disney+Ook Disney's videodienst heeft geen mogelijkheid om naar sport als voetbal te kijken op het
Queensy Menig maakte al na 1 minuut en 12 seconden de openingstreffer voor PEC. Sander Fischer tekende vlak voor rust voor de gelijkmaker. Na rust bezorgden Mustafa Saymak en Danny Holla PEC de 3-1 zege. Deze eeuw won Go Ahead nog maar één keer bij PEC Zwolle: in 2015 was Jeffrey Rijsdijk de matchwinner namens Go Ahead, 0-1. Competitiezeges van Go Ahead bij PEC zijn zeldzaam. In 1989 eindigde het eerstedivisieduel in 0-2 (Harry Decheiver en Gert van den Brink), in 1982 werd het in de Eredivisie 0-1 door Henk ten Cate en in 1958 won Go Ahead in de 2e divisie met 1-2. Daar staan 21 competitieoverwinningen van PEC tegenover in eigen huis.
Eredivisie: Feyenoord draait mee in de top | FR12.nl 16:30 | Ajax - Cambuur 18:45 | FC Twente - PSV 20:00 | Sparta - FC Volendam 21:00 | Go Ahead Eagles - Feyenoord. Zondag 4
"Bij PSV is het allemaal internationaler, omdat de spelers overal vandaan komen", vervolgt de kilometervreter, die op zijn 16e bij een gastgezin in Eindhoven ging wonen. "Ik kwam terecht bij een ouder echtpaar. Het eerste wat ze zeiden was dat ik mezelf moest zijn en dat ik bij wijze van spreken mijn benen gewoon op tafel kon gooien. Het klikte heel erg goed en ik heb nog steeds veel contact met ze. Ze kijken ook naar elke wedstrijd van Twente en ja, als Eindhovenaren waren ze ongelooflijk blij met de overwinning op PSV", lacht hij.
Vooruitblik FC Twente-uit (beker) - Go Ahead Eagles De spelers van Go Ahead Eagles kijken uit naar het bekerduel met FC Twente. De Gier: “Deze wedstrijd leeft binnen de
Go Ahead heeft mede dankzij Drommel beet bij Twente Jun 15, 2022 — Go Ahead Eagles heeft het vertrek van Andries Noppert opgevangen met de komst van Jeffrey de Lange. De 24-jarige doelman komt over van
© ANP ENSCHEDE/ALMELO - De kans is heel groot dat er minimaal drie speelrondes zonder publiek gespeeld gaat worden in het betaalde voetbal. FC Twente mist daardoor de inkomsten van de kraker tegen Feyenoord, Heracles wordt getroffen bij twee thuisduels: Fortuna Sittard en Heerenveen. Leon ten Voorde 12-11-21, 11:11 Laatste update: 12-11-2