EK veldrijden: mannenwedstrijdKijk live naar de mannenwedstrijd op de EK veldrijden. Namens Nederland staan Lars van der Haar, Corné van Kessel, Ryan Kamp, Mees Hendrikx en Joris Nieuwenhuis aan de start. Passagiersvliegtuig neergestort in Victoriameer, drie dodenEr zouden tot nu toe 26 mensen zijn gered. Het toestel stortte neer in het Tanzaniaanse deel van het Victoriameer. Politie pakt doelwit 'vergisontvoering' op in AlblasserdamDe zakenman (60) zou betrokken zijn bij het onderscheppen van een grote partij drugs in Antwerpen. Vorig jaar werd in Cruquis een andere man ontvoerd van wie gedacht werd dat het deze zakenman was.
[[[TV KIJKEN!!]==]] Twente Groningen kijken stream 16 oktober Welke wedstrijden kan ik kijken op Voetbal Live Stream? zoals wedstrijden van Feyenoord/ Ajax/ PSV kun je live online bekijken
FC PSV Ajax - PSV Johan Cruijff Schaal (30 juli 2022) PSV Vrouwen - Ajax Vrouwen Bekerfinale (18 april 2022) Ajax - PSV kijken (24 oktober
Zoals ik al zei, dat hele Rangers kan nog geen 3x de bal naar mekaar overspelen. — Henk (@Hvdn83) September 7, 2022 Het is wel duidelijk dat PSV uit de wedstrijd van het jaar is voor de Rangers. Niets tegen Celtic, niets tegen Ajax. #AjaxRangers— Hans van Arnhem (@hans_arnhem) September 7, 2022 #AjaxRangers #ajaran #psv pic. twitter. com/6ibQxBkMK7— Marc (@Ajacied1974) September 7, 2022 Ging PSV er echt uit door Rangers? #ajaran #AjaxRangers— Jesper Roele (@JesperRoele) September 7, 2022 Benieuwd of ook dit seizoen PSV supporters gaan roepen, dat hun EL groep eigenlijk sterker dan de CL groep van Ajax. #ajaran— karel tuin 🙋 ️A Close Platonic Friend (@kareltuin) September 7, 2022 Veerman 👋🏼 #AJAran #psv pic.
Nederlandse Omroep StichtingEvacuatieplan Kiev bij complete stroomuitval • Rusland: 'Kachovka-dam beschadigd'In dit liveblog lees je alle belangrijke ontwikkelingen over de oorlog in Oekraïne van zondag 6 november. Feyenoord en Twente op voorsprong • Aftellen tot Ajax - PSV Het liveblog van de eredivisie met vandaag vijf duels, waaronder om 16. 45 uur Ajax-PSV. Onder de streep: Wieb (30) klaagt niet, 'ik accepteer dat prijzen stijgen'De NOS volgt de komende tijd meerdere huishoudens om te laten zien hoe inflatie en energiecrisis mensen raken. Ook voor Wieb uit Amstelveen is het leven duurder geworden, maar