Denne kan derfor ikke slås av. Vis detailjer Skjul detailjer CraftSessionId Craft relies on PHP sessions to maintain sessions across web requests. That is done via the PHP session cookie. Craft names that cookie “CraftSessionId” by default, but it can be renamed via the phpSessionId config setting. This cookie will expire as soon as the session expires. Opprinnelse: this site.
– Det var her min karriere for alvor skjøt fart. Jeg har så mye å takke min gamle keepertrener Hans Petter Olsen for. God faglig og en strålende fyr, kommer det fra veteranen fra bydelen Solvang i Tønsberg. Espen tar imot oss hjemme på Skallevold like i utkanten av Tønsberg – retning Åsgårdstrand. I en ombygd hytte på 75 kvadratmeter, som nå er forvandlet til en romslig enebolig et kort innkast fra vannkanten. – Jeg gleder meg til søndagens møte mot Sandefjord. Jeg husker da jeg bestemte meg for å forlate Eik i 2001, og sette kursen sørover. Treneren den gang var nemlig Trond Skrede, gammel Eik-spiller, og det var også et par av kompisene mine herfra som spilte der.
Det gjorde avgjørelsen enklere, og den beslutningen har jeg aldri angret på. Tiden i SF ble for meg både oppstarten og vendepunktet til noe bedre, erindrer faren til Storm (11) og Pernille (9). KJØP BILLETT: SF - Strømsgodset, søndag kl. 18. 00Tom Nordlie ble trener for klubben Ã¥ret etter Bugge Pettersen kom til Sandefjord. (Foto: Digitalsport)KlubblegendeOg Espen har selvsagt høy status i Sandefjord.
– Solskjær var selvsagt en dyktig trener og sjef, men det var hans eminente team som utgjorde den store forskjellen. Keepertrener Hartis kom med kunnskap og preferanser, og var en ypperlig pedagog. Det endte med seriegull i 2011, også året etter vant vi serien. I tillegg ble det Cupfinale-seier. Jeg hadde noen helt fantastiske sesonger i Molde, men jeg fikk noen alvorlige skader og daværende tredjekeeper Ørjan Nyland ble vikar, og siden førstevalg både i MFK og på landslaget. Slik er jo fotballen, kommer det fra Bugge, som har en bachelor i administrasjon og ledelse. Det kan han få bruk for på Komplett søndag ettermiddag. Restart i DrammenPå senhøsten 2014 ble det samtaler med Strømsgodsets sportssjef Jostein Flo – og signering av to-årskontrakt med Godset. – På mange måter en restart på karrieren etter skademareritt og følgelig sportslig nedtur i Molde.
Utløper: Session. *_identity When you log into the Control Panel, you will get an authentication cookie used to maintain your authenticated state. The cookie name is prefixed with a long, randomly generated string, followed by _identity. The cookie only stores information necessary to maintain a secure, authenticated session and will only exist for as long as the user is authenticated in Craft. Opprinnelse: this site. Utløper: Persistent. *_username If you check the "Keep me logged in" option during login, this cookie is used to remember the username for your next authentication. CRAFT_CSRF_TOKEN Protects us and you as a user against Cross-Site Request Forgery attacks.
Eliteserien Fantasy: Rundens lag - Runde 23 - Fotballsonen Slik ser du kampene i Eliteserien og OBOS-ligaen 2022 Vålerenga Fotball Elite - OslosJerv 1 - 2 Sandefjord Fotball • VG Live Det var TV 2
Og der har jeg jammen blitt stående siden, kommer det fra målvakten med 7 A-landskamper for Norge. – Det kunne faktisk også blitt håndball for meg. Jeg spilte i Flint og var nok et brukbart talent også der, sier Bugge, som er litt irritert for at det bare ble med sju kamper for landslaget. Espen Bugge Pettersen og Erik Mjelde feirer seieren mot Vålerenga på Ullevål Stadion 25.
Bugge: - Har veldig mye Ã¥ takke Sandefjord for.. Storkamp pÃ¥ søndag med en mann i en spesiell hovedrolle. Strømsgodsets mÃ¥lvaktkjempe Espen Bugge Pettersen entrer sin gamle hjemmebane Storkamp på søndag med en mann i en spesiell hovedrolle. – Strømsgodsets målvaktkjempe Espen Bugge Pettersen entrer sin gamle hjemmebane, og 37-åringen fra Tønsberg er både ydmyk og takknemlig når han skal møte gamle bekjente på Komplett.
Våre forhandlereDerfor bruker vi informasjonskapsler (cookies) på nettsidene: Nettsidene skal fungere teknisk. Nettsidene skal tilpasses din bruk, dine valg og dine innstillinger. Vi kan samle statistikk om hvordan nettsidene brukes, og dermed forbedre tjenestene våre. Vi kan gi deg personlig tilpasset innhold og relevante annonser, også gjennom våre samarbeidspartnere, på for eksempel nettsider og i sosiale medier. Tekniske (Obligatorisk) For at nettsidene skal fungere, må vi bruke tekniske informasjonskapsler.
Smart Repair - Reparasjon av småskader på bilHar bilen din fått en parkeringsbulk eller ripe i lakken? De aller fleste av våre forhandlere tilbyr Smart Repair, også kalt småskadereparasjon. En god tommelfingerregel er at hvis lakkskaden eller bulken er mindre enn en håndflate, har vi egne metoder og utstyr som gjør det mulig å reparere skaden både rimelig og effektivt. Fordelen er at sluttsummen blir mindre for deg. Bestill reparasjon av småskader på bilen Her kan du få taksert skade og bestilt time til bilglasskader, småbulker, riper i lakken, samt større karosseriskader. Med tjenesten Skadetakst Online i Bilhold kan du enkelt: Registrere skaden og laste opp bilder av bilens bulk eller ripe.
10. 09. (Foto: Eirik Førde/Digitalsport)Tok ikke vare på sjansenEspen Bugge Pettersen debuterte på A-landslaget 29. mai 2010 – som Sandefjord-spiller. Samme år ble han kalt inn av Egil «Drillo» Olsen til VM-kvalifiseringskampene mot Makedonia og Island. – Jeg fikk sjansen til å starte kampen oppe i Reykjavik, etter at Rune Jarstein hadde vært litt rufsete en periode. Jeg fomlet på et innlegg, og fikk hard medfart i media. Jeg er irritert for at jeg ikke benyttet den sjansen bedre, sier Espen, som høsten 2010 forsvant til Molde.
– På den tiden så slet Molde i Eliteserien, og var bare på kvalifiseringsplass da jeg ankom. Trener Uwe Røssler fikk skuta på rett kjøl, og i de 10 siste kampene ble det åtte seire, en uavgjort og et bare et tap. Det var vel et lite varsko om hva som skulle komme, opplyser Espen Bugge Pettersen. Espen Bugge Pettersen sammen med sønnen Storm. (Foto: Digitalsport)HøydepunkteneFor året etter ankom ikonet Ole Gunnar Solskjær hjem til Molde, og med seg hadde han håndplukket Mark Dempsey og Richard Hartis fra Manchester Uniteds Akademi.
Live GudstjenesterLive Gudstjenesteruansett hvor du erVil du ha ditt møte på denne siden? Det er gratis, bare trykk på knappen øverst på siden! Se gudstjenesterI alfabetisk rekkefølgeThank you! Your submission has been received! Oops! Something went wrong while submitting the form. Den Norske IsraelsmisjonAlle hverdagerkl. 15.
Jeg opplevde alltid fantastisk støtte fra den kanten, sier Espen Bugge, som også kom i fokus da han i år viste fingeren til Godset-Unionens tilhengere. – De hadde vært negative en lang periode, og var ufine i kommentarene. Jeg ga uttrykk for skuffelsen og det ble tatt ille opp. Jeg fikk en bot fra NFF på 4000 kroner, sier Espen, som selvsagt har skværet opp med SIF-fansen for lenge siden. For Espen Bugge Pettersen er en redelig kar med tydelige meninger, men som er umulig å mislike. Kontant både i kommentarene og på banen. – Det var jo ikke helt bestemt at det skulle bli fotball og keeperplassen. Jeg spilte ute på kanten som unggutt, men fikk en lei vridning i ankelen, og ble der og da plassert mellom stengene.
– Året etter jeg kom så dundret jo Tom Nordlie inn på arenaen, og overtok treneransvaret i SF. Tydelig og til tider støyende, men en dyktig fotballmann som profesjonaliserte klubben på mange områder. Jeg har selvsagt opplevd en rekke ulike trenerpersonligheter gjennom alle mine år i toppfotballen, men Tom Nordlie glemmer man aldri, selv om det kunne fly en banan gjennom lufta i garderoben, hvis han ikke fikk det som han ville, sier Espen Bugge Pettersen, som spilte i SF fra 2001 til 2010. Han har fortsatt klubbrekorden i antall obligatoriske kamper. Bugge stoppet på 263. Magiske øyeblikkEspen kommer nok trolig til å bli tatt godt imot av Sandefjord-publikummet på søndag, selv om han ertet på seg noen da han i et intervju mente at SF-supporterne ikke var noe å rope hurra for. – Jeg sa det med et glimt i øyet, og har selvsagt opplevd en rekke magiske øyeblikk sammen med dem.
[[Strøm@@][[[] Jerv mot Odds på tv 2022 10 august 2022 | Profile Methodological Forum (Volda and Molde University College, Norway) eller (pilegrims)vandring på grønn resept, World Mental Health, Sandefjord,