Tekst gaat verder onder foto. Martijn Berden, hier in actie tegen FC Volendam, is voor de wedstrijd tegen FC Twente weer fit genoeg om in actie te komen. (Foto: Erik Pasman) De spelers van Go Ahead Eagles kijken uit naar het bekerduel met FC Twente. De Gier: “Deze wedstrijd leeft binnen de groep. Het is een Eredivisie-waardig duel en we gaan er alles aan doen om deze wedstrijd te winnen. ” Go Ahead Eagles speelt in Enschede in een groter stadion dan het doorgaans in de Keuken Kampioen Divisie gewend is. “Maar we reizen niet naar Enschede af om rond te kijken in het stadion. De uitwedstrijden tegen NAC, De Graafschap en NEC kenden een zelfde soort ambiance als morgenavond. In die stadions speelden we misschien wel onze beste wedstrijden en toonden we lef.
” Mattiello begon zijn carrière bij Juventus, dat hem verhuurde aan Chievo Verona en SPAL. Vijf jaar geleden nam Atalanta Bergamo de verdediger definitief over, maar zijn verblijf in Lombardije was geen onverdeeld succes. Mattiello speelde nimmer een officieel duel voor de club uit Bergamo. Hij werd verhuurd aan opnieuw SPAL, Bologna, Cagliari, Spezia en Alessandria. In totaal speelde hij 71 duels in de Serie A. Op digitale wijze leerde hij Go Ahead Eagles al veel eerder kennen. “Ik heb met Go Ahead Eagles gespeeld op FIFA”, lacht Mattiello.
Van Juventus en Atalanta naar Eredivisie: ‘Ik ken de club van FIFA’Go Ahead Eagles heeft maandag de transfer van Federico Mattiello afgerond. De club uit Deventer heeft de 27-jarige rechterverdediger voor de rest van het seizoen gecontracteerd. Mattiello zat zonder club na zijn vertrek eerder deze zomer bij Atalanta en kon zodoende buiten de transferperiode om worden aangetrokken.
” Sportredactie 15-10-22, 22:31 Laatste update: 16-10-22, 10:16,, Ik ben wel blij hoor”, begon Kuipers zaterdag na de wedstrijd tegen Heerenveen (1-1) aan zijn interview bij ESPN. Zijn ploeg had via Finn Stokkers in de 93ste minuut een gelijkspel uit het vuur gesleept tegen Heerenveen en na afloop kwamen er heel wat emoties vrij bij de aanvoerder.,, Het is een pittige week geweest. Mijn vader heeft afgelopen woensdag twee hersenbloedingen gehad, waarvan de laatste hem fataal is geworden. Zijn lichaam is er nog wel, maar de hersenen doen het niet meer en de doktoren kunnen niets meer voor hem doen. ” Toch vond Kuipers het belangrijk om vanavond te spelen in de Adelaarshorst.,, Ik haal hier heel veel kracht uit.
SC Cambuur - FC Twente LIVE te zien op FOX SportsAfgelopen vrijdag werd de wedstrijd van FC Twente uit bij FC Volendam, niet live uitgezonden op FOX Sports. De wedstrijd was voor de thuisblijvers te volgen op het schakelkanaal van FOX, maar op de doelpunten na was er nauwelijks aandacht voor de wedstrijd. Voor komend weekend zijn er betere vooruitzichten. Er is goed nieuws voor de supporters die komende vrijdag niet in de gelegenheid zijn om de ploeg te volgen naar Leeuwarden.
Vooruitblik FC Twente-uit (beker) - Go Ahead EaglesMorgenavond 18:30 uur: FC Twente tegen Go Ahead Eagles in de Grolsch Veste. Een affiche om van te likkebaarden in het toernooi om de TOTO KNVB beker. Met de steun van 708 supporters in Enschede hopen Jack de Gier en zijn manschappen na de eerder bekerzege bij Almere City FC (1-3) ook via FC Twente een ronde verder te komen in het vaderlandse bekertoernooi. Afgelopen vrijdagavond won Go Ahead Eagles met 1-2 van Helmond Sport en vier dagen later staat er opnieuw een uitduel op het programma. “Een hartstikke belangrijke wedstrijd voor ons en voor de fans”, zo blikt De Gier vooruit op het bekertreffen met de club uit Enschede. “In Helmond moesten we het doen zonder Martijn Berden en Maecky Ngombo. Tegen FC Twente zijn ze beiden wel weer van de partij”, vervolgt De Gier, die daardoor alleen geen beroep kan doen op de al langer geblesseerde Donny van Iperen en Wout Droste.
Dat moet morgen ook gebeuren. ” Jaroslav Navrátil snelt op 18 november 2018 richting het doel van FC Twente op weg naar de 0-1. (Foto: Erik Pasman) FC Twente verloor afgelopen weekend in de Eredivisie met 0-3 van Vitesse. Winnen in de Grolsch Veste is ook voor Go Ahead Eagles niet onmogelijk volgens De Gier. “We hebben de wedstrijden van FC Twente tegen Ajax, ADO Den Haag en Vitesse geanalyseerd. Als we proberen te voetballen in Enschede, dan liggen er kansen voor ons.
Die boodschap hebben we de jongens ook meegegeven. Wij moeten ons eigen spel spelen. ” Jack de Gier heeft als speler een verleden bij FC Twente. Hetzelfde geldt voor Wout Droste, Sam Beukema (beiden speelden alleen in de jeugd van de Tukkers) en Alexander Bannink. Namens FC Twente hebben Xandro Schenk en Tim Hölscher een verleden in De Adelaarshorst.
Het is voor de Italiaan zijn eerste avontuur buiten zijn eigen landsgrenzen. “Voor mij persoonlijk is het mijn eerste ervaring buiten Italië. Ik ben Go Ahead Eagles dankbaar dat ze me deze kans geven en zal mijn uiterste best doen om het doel te bereiken om met de club in de Eredivisie te blijven”, benadrukt Mattiello op de clubsite. Hij is onder de indruk van De Adelaarshorst. “Schitterend hoe dicht de tribunes op het veld staan”, zegt hij, terwijl hij het stadion in zich opneemt. Het doet me een beetje denken aan mijn vorige club SPAL, waar dat ook het geval is.
Mijn vader was ook een hele grote fan. Hij vond het geweldig om te kijken en hield van de Eagles. Daarom heb ik besloten om toch te voetballen. ” Of dat een moeilijke beslissing was?,, Ik kan niet de hele tijd zijn hand vasthouden en ik denk dat hij wel weet dat het goed is. Ik denk dat hij juist wilde dat ik hier vandaag zou staan. ” Volledig scherm Go Ahead Eagles-aanvoerder Bas Kuipers beleeft privé een zware tijd, maar stuurde zijn ploeg tegen SC Heerenveen als vanouds aan. © ANP Go Ahead Eagles-trainer René Hake zei bewondering te hebben voor Kuipers.,, Ik heb heel veel bij hem gelaten. Het was heel zwaar”, vertelde de oefenmeester.,, Hij appte mij ’s nachts.
Bas Kuipers breekt na duel Go Ahead: ‘Mijn vader heeft twee hersenbloedingen gehad, ik speelde voor hem’ Bas Kuipers breekt na duel Go Ahead: ‘Mijn vader heeft twee hersenbloedingen gehad, ik speelde voor hem’ | Sport | destentor. nl Menu Sluit ESPN NL @ESPNnl Onze excuses Helaas kunnen wij deze social post, liveblog of anders niet tonen omdat het één of meerdere social media-elementen bevat. Aanvaard de social media-cookies om deze inhoud alsnog te tonen. Met videoTerwijl de hele Adelaarshorst een gewonnen punt vierde voor Go Ahead Eagles tegen SC Heerenveen, stonden bij linksback Bas Kuipers de tranen in de ogen. De aanvoerder vertelt een pittige, emotionele week achter de rug te hebben waarin zijn vader liefst twee hersenbloedingen kreeg.,, Hij vond het geweldig om te komen kijken en hield van de Eagles.
We spraken de volgende ochtend en hij vertelde hoe alles is gegaan. Dat gaat door merg en been. ”,, Ik heb ook tegen hem gezegd: als je niet speelt, begrijp ik dat. ‘Nee, mijn vader had dat gewild’, zei hij. ” Na de afsluitende training legde de trainer zijn aanvoerder nogmaals de keuze voor.,, Hij voelde zich goed en wilde spelen. Diep respect.
Live stream: FC Twente - Cukaricki | 11 aug. 2022 | Conference FC Twente – Cukaricki online kijken: live stream van de wedstrijd op Ga naar NordVPN of ga naar Surfshark (of een andere aanbieder)
Gelinkt aan terugkeer naar FC Twente: 'Dan ga ik praten en Gelinkt aan terugkeer naar FC Twente: 'Dan ga ik praten en kijken' De huidige trainer van Go Ahead Eagles is een bekende van de
Gelinkt aan terugkeer naar FC Twente: 'Dan ga ik praten en kijken'Jan van Staa lijkt open te staan voor een terugkeer bij FC Twente. De huidige trainer van Go Ahead Eagles is een bekende van de Tukkers. Van Staa was er eerder hoofdtrainer en scout. "Dat weet ik niet", zegt Staa bij Binnenkant Paal, geciteerd door Twentefans. "Dat lijkt misschien logisch, maar het is niet aan mij om dat beoordelen.
In Marseille weten ze niet waar Twente ligt - Tubantia Hij had de wedstrijd van FC Twente donderdagavond niet live gezien, je moet natuurlijk nooit naar maar één wedstrijd